Nestlé a investit peste 320 de milioane de euro în proiecte de susținere a producției de cafea

Nestlé vine cu date inedite obținute în cei peste zece ani de la lansarea programului de sustenabilitate Nescafé Plan, care a fost conceput pentru a sprijini comunitățile locale și pentru a-i ajuta pe fermieri să cultive cafea într-un mod responsabil.

Astfel, reprezentanții companiei anunță că, între 2010 și 2020, Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susținere a producției sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume și a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive și să producă mai multă cafea de calitate superioară.

De asemenea, compania a fost implicată în dezvoltarea a 15 noi variante de arbori de cafea (zece variante de Arabica și cinci variante de Robusta) cu o rezistență mai mare și un randament mai ridicat. În plus, pentru a asigura expertiza necesară, compania a implicat în acest proces 230 de agronomi parteneri.

Totodată, în 2020, 75% din cafeaua folosită în producția Nescafé a fost obținută în mod sustenabil, depășind astfel obiectivul asumat în 2010, de 70%. În comparație cu 2019, compania raportează o creștere de 10% în ceea ce privește materia primă obținută sustenabil.

Prin intermediul Nescafé Plan, Nestlé informează că le oferă fermierilor acces la resurse educative, cu ajutorul cărora aceștia învață cum să-și diversifice veniturile prin creșterea altor culturi, pe lângă arborii de cafea. În acest fel, comunitatea locală se poate dezvolta mai ușor și mai repede, iar Nescafé se asigură că fiecare pas din procesul de producție se desfășoară în conformitate cu cele mai înalte standarde.

În plus, datorită implicării sale constante, compania și-a adus aportul în îmbunătățirea unor condiții economice din patru țări producătoare de cafea (Mexic, Coasta de Fildeș, Honduras și Vietnam). De asemenea, Nescafé monitorizează și lucrează constant pentru a îmbunătăți drepturile muncii, obiectiv pe care compania l-a atins în Mexic și Filipine.

De la implementarea Nescafé Plan în 2010 și până acum, în raport cu fabricarea fiecărei tone de produs, compania a înregistrat o reducere de 46% la nivelul emisiilor de carbon (cu 11% peste obiectivul setat în 2010) și o reducere de 53% a consumului de apă (cu 18% peste obiectivul setat în 2010). Diminuarea consumului de apă a fost posibilă datorită cantităților reduse utilizate în fabrici și în procesul de irigare al culturilor de cafea. De asemenea, Nescafé a contribuit în mod activ la îmbunătățirea biodiversității în culturile de cafea prin intermediul programelor de interplantare„, a transmis Nestlé.

Acum, când sărbătorim cei 10 ani de reușite ai Nescafé Plan, dorim să acordăm recunoaștere partenerilor noștri, de la fermierii care cultivă și culeg boabele de cafea atent selecționate, centrele de cercetare-dezvoltare care asigură rețelele potrivite pentru fiecare gust, specialiștii care ne oferă consultanță pentru practicile agricole, consumatorii noștri care, prin alegerile lor, ne ajută să protejăm viitorului cafelei”, a declarat Atana Skalko, BEO Beverages South East Market.

De asemenea, până la finalul acestui an, compania va publica noul Plan de Sustenabilitate. În plus, compania anunță un nou obiectiv de sustenabilitate: până în 2025, Nescafé își propune să obțină în mod sustenabil 100% din cafeaua folosită.

Totodată, reprezentanții Nestlé transmit că, începând cu această lună, rețetele neschimbate Nescafé sunt disponibile într-un nou design: compania lansează etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România.

Lansarea noilor etichete marchează și începutul unei noi campanii Nescafé – Momentul tău perfect de dimineață – care își propune să readucă în atenția consumatorilor importanța pe care o clipă de liniște o are în rutina zilnică. De peste 26 de ani, Nescafé însoțește diminețile românilor, iar în aceste vremuri, mai mult ca oricând, îi încurajează să își creeze momentul perfect de dimineață, oricum ar arăta el, pentru a începe ziua cu energie și optimism și pentru a face față tuturor provocărilor„, a detaliat Nestlé.

În prezent, una din șapte cești de cafea băută în lume este Nescafé.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *